Mydło i powidło : Wiosenne inspiracje.

Thursday 21 March 2019

Wiosenne inspiracje.



Wiosenne inspiracje. ‘Babeczki’ z czekolady z karmelowym kremem, ‘okraszone’ jagodami i zielonymi cukrowymi kuleczkami.

Wiosna to dla mnie szczególna pora roku. W przeciwieństwie do wielu osób, które zaczynają zmiany wraz z nadejściem Nowego Roku, ja zmianę planów zaczynam wraz z nadejściem Wiosny.

Moje wiosenne postanowienia zaczynam jednak nie od odchudzania, a wręcz przeciwnie – od postanowienia na dobre jedzenie.

Ta pora roku szczególnie inspiruje mnie do przygotowania czegoś nowego i niestandardowego.  Jeden z takich autorskich pomysłów prezentuje dzisiaj- ‘Babeczki’ z czekolady z karmelowym kremem, ‘okraszone’ jagodami i zielonymi cukrowymi kuleczkami.

 Ich wykonanie zajmuje około 30 minut.

Do wykonania, jako formy używam silikonowych foremek do babeczek, do których wlewam rozpuszczoną czekoladę. Po uksztaltowaniu gorącej czekolady w kształt babeczki, wkładam je na 5 minut do lodówki. . Po ich ostudzeniu ‘wypełniam je treścią’. Użyłam kremu karmelowego. Niestety nie wykonałam go sama. Jest to tzw. ‘krem z torebki’. Możecie wypełnić tak przygotowaną ‘babeczkę’ dowolnymi kremami, owocami i bakaliami. Wszystko zależy od was i od waszej inwencji.

Smacznego😊


No comments:

Post a Comment